Jurnalul de dieta

De la 80 la 50

Ziua 34


Inca 100 g date jos si ma intorc la ultimul record de greutate inregistrat in ziua 29: 72.4 kg.

Pepenele verde este alimentul zilei. Mi-am luat unul mare de tot (9 kg) de aseara. Activitatea mea incepe foarte devreme de cateva zile asta ca micul dejun e undeva inainte de ora 8 cu o felie de pepene.

Mai mananc doua felii abia pe la ora 14 cand ma intorc acasa. pe dupa amiaza simt ca as manca ceva, evident altceva decat pepene. Ma duc la supermarket si imi iau 2, celebri de acum, polonezi. De data asta mi-am invatat lectia: mananc doar unul, inainte de ora 18.  Plus o felie de pepene. Apoi ma duc la badminton si plimbare in parc.

Inainte de culcare mai mananc o felie de pepene, ca sa fie somnul mai linistit. Glumesc, evident, legat de somn.

 

Spune-ti parerea

informatie

Această înregistrare a fost postată la august 29, 2012 de în File de jurnal şi etichetată , , , , .

Primeste cele mai noi postari din jurnal direct pe mail

Alătură-te celorlalți 6 abonați.

Jurnal lunar

Vizitatori online:

site statistics

Categorii