Jurnalul de dieta

De la 80 la 50

Jurnal de dieta: Dieta daneza de 13 zile (partea II)


Aici veti gasi inregistrate zilele 8-13 din dieta daneza. Inceputul il gasiti in Jurnal de dieta: Dieta daneza de 13 zile (partea I)

Ziua 8

Dupa ziua de post impus, am avut o zi de post de nevoie. Dar sa incepem cu dimineata. Cantarul nu s-a miscat nici un pic fata de ieri. Nu-mi dau seama daca e de la faptul ca am mancat cu 110 g carne de miel mai mult sau pentru ca am mancat al doilea mar la ora 22. dar asta e… Dimineata sunt fericita sa revin la cafea (nu mor fara ea, dar in dieta asta am ajuns sa o apreciez pentru ca singurul lucru pe care il inghit in afara de apa dimineata).

Pranzul trebuia sa constea din spanac, rosie si 2 oua ca in prima zi, dar nu am avut timp sa-l mai am. De acum zilele se repeta la fel ca 1-6. Prin urmare am ajuns sa mananc pranzul la ora 18 si m-am gandit ca nu mai are rost sa-mi fac si vita cu salata ca sa recuperez pentru ca deja ma saturasem. Mi-am permis in schimb sa mai mananc un mar. Adevarul e ca fructele chiar imi lipsesc.

Ziua 9

Dimineata, slava Domnului, au mai disparut 600 g de pe cantar. Cafeaua obisnuita e delicioasa.

La pranz mananc cele 250 de grame de sunca de curcan cu iaurt Olimpus (care e nasol, nu stiam, l-am luat sa-l incerc) si multa apa.

Seara n-am fost acasa ca sa-mi pregatesc gratar de vita cu salata decat abia pe la 21.30. Asta e, imi zic, acum mananc, desi de cand am inceput aceasta dieta nu am mancat dupa ora 19.

Ziua 10

Aceeasi greutate ca si ieri, 76,2  kg. Asa a alternat toata dieta: intr-o zi scadeam 500-600 g in cealalta zi stagnam. La micul dejun cafea cu paine prajita.

Pranzul consta din o felie de sunca lasata special de ieri, 2 oua fierte si o salata verde. Il iau tarziu pentru ca am avut multa treaba

Cina vine foarte repede, la vreao 3 ore dupa pranz dar nu o astept cu drag pentru ca trebuie sa mananc telina fiarta (cah, e amara si gretoasa) cu rosie (slava domnului) si un fruct (aleg portocala de data asta). Incepe sa fie din ce in ce mai greu sa rezist, o data ca ma plictisesc de celeasi alimente dar am si pofte. Inainte de culcare ma apuca sa caut in toate dulapurile si deschid firgiderul noroc ca nu e nimic acolo. Totusi mai mananc o portocala, peste cea permisa.

Ziua 11

Iuhuu! Astazi sunt 900 g mai putin. Am ajuns la 75,3 kg. Micul dejun obisnuit cu cafea si paine prajita e urmat de o sesiune lunga de shopping pana pe la ora 14 cand ma intorc efectiv lesinata si ametita spre casa.

Pranzul macar e delicios: iaurt Pilos si 200 ml suc de portocale (aici cam trisez ca beau cam 250).

Seara branza de vaci ma ingrozeste, efectiv mi se intoarce stomacul pe dos, asa ca tai niste ceapa verde (asta e, alta abatere) si o amestec prin ea si cu ajutorul oului fiert si al rosiei reusesc sa mananc toate cele 250g. Poftele ma omoara, gasesc in dulap cateva snaksuri tortilla din malai si mananc vreo 4 cu vinovatie. Nici macar nu le simt gustul, dar efectiv simt nevoia sa calc stramb.

Ziua 12

Inca o zi de consolidare a greutatii: 75,3 kg ca si ieri. Micul dejun e doar morcov crud. Urmat de o noua sesiune de shopping.

La pranz imi pregatesc nu 200 si 300 g cod si pe langa untul si zeama de lamaie permise pun si o rosie  felii ca sa-i schimbe gustul fad. Si nimic altceva in afara de apa.

Seara e timpul pentru gratarul de vita din nou si cu telina rasa. Abia pot mesteca telina, o combin cu carnea si o mestec cu multa apa. Dupa astfel de ingretosare simt nevoia de ceva bun. Am inghetata in frigider de la ziua mea si mananc cateva linguri, nu mult, probabil vreo 50 de grame, nu ca ma satur ci ca sa simt alt gust. Zilele libere sunt grele pentru dieta. Nu va amagiti ca e greu sa tii dieta cand mergi la serviciu, e mai greu in weekend sau in concediu. Cel putin la diete din acestea restrictive.

Va urma…

Un comentariu la “Jurnal de dieta: Dieta daneza de 13 zile (partea II)

  1. Pingback: Jurnal de dieta: Dieta daneza de 13 zile (partea I) | Jurnalul de dieta

Spune-ti parerea

informatie

Această înregistrare a fost postată la iunie 27, 2013 de în File de jurnal şi etichetată , , , .

Navigare

Primeste cele mai noi postari din jurnal direct pe mail

Alătură-te celorlalți 6 abonați.

Jurnal lunar

Vizitatori online:

site statistics

Categorii